Projekty z modułem BBMobile
Stworzenie aplikacji mobilnej jeszcze nigdy nie było takie proste !! Gdy dodać do tego możliwość bezprzewodowej komunikacji mamy prawdziwą rakietę, która wyniesie nasze projekty na całkiem nowy poziom.
Zobacz fragmenty publikacji
Co w poradniku
- Drogi Czytelniku 7
- Jak zacząć tworzyć aplikacje mobilne z Arduino 9
- ARM, AVR, PIC, STM: użycie BBMobile z innymi kontrolerami 15
- Jak działa BBMobile 18
- Twoja pierwsza aplikacja z interfejsem mobilnym 27
- Jak zorganizować kod programu 31
- Co to jest JSON i jak działa w BBMobile 33
- Kontrolki to podstawowe cegiełki do budowy mobilnego interfejsu graficznego 36
- Dwie najpopularniejsze kontrolki: TextView i Button 37
- Layout jako kontener pozycjonujący kontrolki 42
- Jak opisać interfejs graficzny w JSON 45
- Jak umieszczamy kod JSON w pamięci kontrolera 48
- Inicjalizacja BBMobile w kodzie Arduino 50
- Kod budujący interfejs mobilny 56
- Sterowanie kontrolkami i obsługa zdarzeń 58
- Niestandardowe czcionki w aplikacji 62
- Program z Interfejsem wyjściowym cyklicznie prezentującym informacje 66
- Zagnieżdżone layouty 72
- Budujemy uniwersalny interfejs mobilny dla urządzeń pomiarowo – rejestrujących 75
- ARM, AVR, PIC, STM: Projekt licznika i mobilnego włącznika z biblioteką C 91
- Jak dodać graficzne tło interfejsu 92
- Interfejs mobilny do zdalnego sterowania robotem 93
- Komunikat TOAST 96
- Pasek postępu czyli kontrolka ProgBar 97
- Jak wprowadzać dane w interfejsie mobilnym – kontrolka EditText 100
- Interfejs mobilny sterownika czasowego 104
- Kontrolka Spinner – wybierzmy coś z listy 111
- Projekt Bob Waterer – sterownik podlewania roślin 113
- Jak zdobyć czas dla urządzenia standalone 121
- Co z tymczasem: UTC czy lokalny? 123
- Znacznik czasu Timestamp 126
- Dokładny lokalny czas obecny w smartfonie 127
- Projekt zegara – jak pobrać, przetwarzać i prezentować czas 131
- Na zakończenie 138